Pihenjen többet a PMS heteiben!

PMS tünetek

A menstruációs napoknak megvannak a külön kihívásai. Ilyenkor sokan valóságos fizikai fájdalmakkal küszködnek, a labilis kedélyállapot mellett. A PMS időszaka miatt, mindezt sokszorozódva is érezhetik sokan, olykor már a menzesz előtti két hétben.

A premenstruációs szindróma tünetei közé tartozik a túlzott étvágy, a fáradékonyság, a nyugtalanság, de akár a ízületi fájdalmakat is betudhatja ennek ezekben a napokban. Lehet valamivel enyhíteni ezeket a panaszokat? Bármilyen hihetetlennek is tűnik, a magas koffeinfogyasztás csak rosszabbít a tüneteken, így érdemes ebből kicsit visszavenni és mérsékelni a kávézást ezekben a hetekben.

Akármennyire is kívánja ilyenkor az édességet, mindenképp el kell kerülni a túlzott szénhidrát fogyasztást, mert az csak fokozni fogja a fájdalmakat. A PMS jelei az erős stressz miatt is kialakulhatnak. Inkább igyekezzen minél többet pihenni, ha szeretné könnyebben átvészelni ezeket a napokat. Ha betartja ezeket az egyszerű tippeket, akár észrevétlenül is túl lehet rajta.